Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Сергіївська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04380749) був реорганізований і увійшов до складу Кулевчанської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 

1.Інформація про замовника

Виконком  Сергіївської сільської ради, код ЄДРПОУ   04380749

Юридична адреса: 68263, Одеська обл., Саратський р-н, с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 146.

2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування. Планована діяльність, її характеристика.
     Генеральний план с. Сергіївка Саратського району Одеської області розроблений ТОВ «Архікон» відповідно до Договору № 01/17СП від 15.05.2017р. та на основі:

  • Рішення сесії Сергіївської сільської ради від 23.10.2015р. № 414-VI
  • Завдання на проектування, погодженим управлінням містобудування та архітектури Саратської райдержадміністрації
  • Постанова КМ України від 25.05.2011року №555 “ Про затвердження порядку проведення громадських слухань з метою врахування громадських інтересів під час розробки проектів містобудівної документації на місцевому рівні”.

            Метою детального плану території, є:

- аналіз та оцінка існуючого стану території;

-    уточнення  планувальної та інженерно-транспортної структури і  функціонального призначення території в межах розробки генплану;

         -  розробка комплексних заходів з інженерної підготовки та інженерного забезпечення території с.Сергіївка;

              -   благоустрій території села ;

Розрахунковий термін реалізації проектних рішень - 2043 рік.

Проектні показники досягаються до розрахункового терміну.

Поштовхом для розвитку проектованої території повинне стати залучення інвестицій в розвиток села як адміністративно-територіальної одиниці з домінуючою функцією - сільськогосподарське виноробство.

Пріоритетні задачі перспективного розвитку села - ефективне використання соціально-економічного потенціалу та переваг економікогеографічного стану.

Пріоритетнім напрямком розвитку села є соціальна орієнтованість, подальший розвиток сфери обслуговування з будівництвом відсутніх установ, будівництвом додаткових підприємств обслуговування, розвиток виробничої сфери.

Існуючий стан.

Село Сергіївка – центр сільської ради, розташовано на західному (правому) березі річки Хаджидер (приток Когильника), в 35 км від райцентру смт. Сарата та в 3 км від залізничної станції Кулевча, яка відноситься до Одеської дирекції Одеської залізниці.

Сергіівська сільська рада межує з півдня - з землями Дівізійської сільської ради Татарбунарського району, з півночі та заходу - з землями Кулевчанської сільської ради, зі сходу - з землями Широкінської та Великомар´янівської сільських рад Білгород-Дністровського району. Згідно Схеми планування території Одеської області село Сергіївка входить до Задністровського сільскогосподарського регіону, який включає територію господарств товарного типу. В цій зоні рекомендується подальше виробничо-містобудівне освоєння території та зростання містоутворюючої бази при якісному удосконаленні її структури.

Загальна площа в межах села на 01.01.2017р. складала 387,9557 га.

Станом на 01.01.2017р. кількість наявного населення села Сергіївка складала 1260 чол.

Вигідне географічне розташування села на автодорозі територіального значення Т 1643 забезпечує сталі трудові, культурнопобутові, транспортні та рекреаційні взаємозв’язки із селами Кулевча, Дивізія і районними центрами Сарата та Татарбунари та приморськими територіями, що характеризуються високорозвиненим економічним потенціалом, та є позитивним фактором.

Дефіцит робочих місць в селі, з одного боку, та близькість розташування до міст Сарата та Татарбунари, з наявністю робочих міст, у перспективі може обумовити маятниковий міграційний рух населення.

В даний час джерелом водопостачання с. Сергіївка є артезіанські свердловини (діючі - 5 штук, з дебітом 6-8 м3/год.) – 0,52 тис.м3/добу; 190,0 тис.м3/рік. В селі наявні водопровідні мережі.

Даним проектом передбачається водопостачання с. Сергіївка від існуючих (5 шт.) та проектованих свердловин (2шт). Система водопостачання для с. Сергіївка прийнята господарськопитна. Мережі водопроводу прокладаються тупикові.

На даний час в селі Сергіївка господарсько-побутові стоки збираються у вигрібні ями.

Зовнішнє електропостачання на існуюче положення с. Сергіївка здійснюється від ПС 110/35/10кВ «Колесне» по ПЛ-10кВ «Сергіївка». Загальна протяжність ПЛ-10кВ на території села орієнтовно становить 12,5 км. На території села встановлені 11 трансформаторних підстанцій (6 - в межах села, 5 - за межами села) напругою 10/0, 4 кВ, загальної потужністю ~ 1200 кВА.

В с. Сергіївка Саратського району Одеської області централізоване комунальне теплопостачання відсутнє – використовується індивідуальне автономне опалення.      Теплопостачання існуючих виробничих підприємств, житлових будинків, громадських будинків та споруд здійснюється від індивідуальних джерел тепла (вбудованих, прибудованих та окремо-стоять котелень), працюючих на твердому паливі.

Громадські будинки та споруди повинні бути забезпечені опаленням, припливною вентиляцією і гарячим водопостачанням згідно діючих нормативних документів.

3. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі, щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, визначаються у встановленому законодавством порядку, згідно ДДП та зауважень та пропозицій до Заяви про визначення обсягу СЕО визначених Департаментом екології та природних ресурсів Одеської ОДА та Департаментом Охорони здоров’я Одеської ОДА

4. Ймовірні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Ймовірні наслідки впливу на атмосферне повітря.

Основними забруднювачем повітряного басейну є промислові та сільськогосподарські підприємства села, пічне опалення житлових будинків, автотранспорт.

Щодо охорони атмосферного повітря рекомендовано виконати комплекс заходів:

  • застосування нових технологій та обладнання, у тому числі очисного устаткування, що дозволить зменшити шкідливий вплив на оточуюче середовище;
  • перенесення окремих джерел шкідливого впливу, які межують з житловою забудовою, в глибину виробничих майданчиків;
  • інтенсивне озеленення та упорядкування санітарно-захисних зон (між джерелами та житловою забудовою).

  Для основних підприємств необхідно сформувати санітарно-захисні зони шляхом розробки проектів облаштування СЗЗ, в т.ч., при можливості, за рахунок повного або часткового використання внутрішнього простору виробничих територій.

Окрім того, з метою забезпечення нормативної якості повітря рекомендується:

  •  проведення реконструкції комунальних систем та об’єктів тепло- і водопостачання шляхом впровадження новітніх енергоефективних технологій з енергозбереження;
  •  винос транзитного і вантажного транспорту на об’їзну дорогу та переведення транспортних засобів на екологічно чисте паливо;
  •  вести контроль за станом дорожнього покриття та транспорт­них засобів, провести озеленення придорожніх смуг;
  •  провести впорядкування промислово-складських зон, здій­снити природоохоронні заходи передбачені проектами нормативів гранично-допустимих викидів, або екологічними паспортами;
  •  рекомендувати підприємствам та населенню здійснити технічне переобладнання інженерного обладнання з врахуванням альтернативних видів палива.

Екологічний стан населеного пункту, у частині атмосферного повітря, вважається задовільним.

Ймовірні наслідки впливу на водне середовище.

За наявною інформацією Департаменту екології та природних ресурсів, на території села значаться 14 артезіанських свердловини, водовідведення здійснюється у вигреби, очисні споруди не значаться.

Заходи з оздоровлення водного басейну:

- здійснювати спеціальне водокористування лише за наявності дозволів на спеціальне водокористування;

 - дотримання підприємствами-водокористувачами встановлених у дозволах на спеціальне водокористування лімітів забору та використання води, лімітів скидання та нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у поверхневі водні об’єкти;

 - винесення в натуру першого поясу суворого режиму зони санітарної охорони підземних джерел, встановлення меж прибережних захисних смуг та водоохоронних зон поверхневих водних об’єктів;

- утримання в належному стані винесенних в натуру зон санітарної охорони підземних джерел, встановлених прибережних захисних смуг та водоохоронних поверхневих водних об’єктів, очисних та інших водогосподарських споруд і технічних пристроїв;

- проведення ремонтних робіт усіх підземних джерел, які знаходяться в неробочому стані, а за неможливістю ремонту, здійснити їх ліквідаційний тампонаж;

- будівництво каналізаційних очисних споруд та їх систем.

Ймовірні наслідки впливу на ґрунт.

Згідно з даними реєстру МВВ, на території с. Сергіївка розташований діючий полігон твердих побутових відходів (комунальних міських) 4-го класу небезпеки. Обсяг відходів складає 3 тис.т, площа 3,00 га. Інформація щодо наявності складів непридатних або заборонених до використання пестицидів та агрохімікатів в с. Сергіївка відсутня. Заходи з оздоровлення ґрунтів: - розробка та затвердження схеми санітарного очищення населеного пункту (ст. 21,35-1 Закону України «Про відходи»);

 - організація роздільного збирання корисних компонентів твердих побутових відходів (ст. 21, 35-1 Закону Уукраїни «Про відходи»);

 - затвердження місцевих програм поводження з відходами та контроль за їх виконанням (ст. 21 Закону України «Про відходи»);

 - вжиття заходів для стимулювання суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері поводження з відходами (ст. 21 ЗУ «Про відходи»);

 - вирішення питання щодо розміщення на своїй території об’єктів поводження з відходами (ст. 21 Закону України «Про відходи»).

Проект інженерної підготовки території передбачає виконання ряда заходів з вертикального планування поверхні землі, захисту території від тимчасового підтоплення, протиерозійних заходів, заходів з розчистки русла річки Хаджидер і заходів зі збереження та відновлення родючих ґрунтів.

Метою цих заходів є забезпечення організованого водовідведення, попередження розвитку ерозійних процесів території, яка знаходиться під впливом вітрової ерозії та збереження водойм від заболоченості і засміченості.

Серед протиерозійних заходів проектом передбачено закріплення грунту посадкою деревно-кущовою рослинністю.

В селі є зареєстроване місце видалення ТП відходів. Комунальним підприємством проводиться регулярна очистки села, але відсутні спеціально облаштовані ділянки для розташування контейнерів для відходів.

Непридатні або заборонені до використання пестициди та агрохімікати не виявлені.

Акустичний вплив.

Основним джерелом шумового забруднення є автомобільний транспорт. Забезпечення нормативного санітарно-гігієнічного стану прилеглих до магістральних вулиць територій забезпечується переважно за рахунок створення придорожніх захисних зелених насаджень та дотримання правил землекористування в межах захисних смуг доріг та дотримання санітарних розривів.

  1.  

Згідно з даними реєстру МВВ, на території с. Сергіївка розташований діючий полігон твердих побутових відходів (комунальних міських) 4-го класу небезпеки. Обсяг відходів складає 3 тис.т, площа 3,00 га.

Радіаційне забруднення

Дані щодо перевищення рівня природного радіаційного фону і вмісту штучних та природних радіонуклідів відсутні.

Ймовірні наслідки на соціальне середовище. Заходи передбачені в звіті СЕО повинні передбачати зниження негативного впливу на населення району, з урахуванням зауважень та пропозицій до Заяви про визначення обсягу СЕО визначених Департаментом Охорони здоров’я Одеської ОДА.

Ймовірні наслідки на території з природоохоронним статусом.

У проектованих межах с. Сергіївка відсутні території та об’єкти природно-заповідного фонду, елементи екологічної мережі, а також території, зарезервовані для подальшого заповідання.

Відповідно до Регіональної схеми формування екологічної мережі Одеської області, затвердженої рішенням Одеської обласної ради від 20.0.5.2011 № 136-VI, частина територія села Сергіївка в перспективних межах знаходиться у Хаджидерському природному коридорі (М13)

Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення.

Транскордонних наслідків для довкілля не очікується.

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено – згідно з проектом ДДП.

Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки  - додаткові дослідження не  потрібні.

Критеріями,  що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки  є дотримання діючих екологічних і санітарно-гігієнічних нормативів.

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування – згідно з проектом ДДП.

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку – згідно пропозицій Департаменту  екології та природних ресурсів Одеської ОДА та Департаменту охорони здоров’я  в Одеській області.

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:

    Сергіївська сільська рада, код ЄДРПОУ   04380749

      Юридична адреса: 68263, Одеська обл., Саратський р-н, с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 146. Веб-сайт: sergiivska.rada.org.ua

Контактні телефони:  04848 45242

Електронна адреса – sergeevka09@meta.ua

 

 

Голова Сергіївської сільської ради ________________  Л.В. Тимохіна

« повернутися до списку новин


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *